צעד 3 בהתמודדות עם הנטייה ההומוסקסואלית: הלמידה העצמית

שני הצעדים הראשונים בהתמודדות עם הנטייה ההומוסקסואלית היו רצון לחיות אחרת ושיחת הטלפון. לאחר שני הצעדים האלו, הגיע השלב השלישי, שבו הפונים אלינו לומדים על עצמם לעומק ובוחנים את הדברים מקרוב. שלב זה בא לאחר בחינת הרצון להתחיל לברר את הנטייה המינית והתייעצות בנושא עם אדם אחר.

מאת צוות עצת נפש

השלב השלישי בהתמודדות (תמונה: Imagerymajestic)

השלב השלישי בהתמודדות (תמונה: Imagerymajestic)

זה בדיוק הזמן לציין שחשוב כי מי שירצה להתחיל בהליך הלמידה העצמית תהיה אתה, ולא החבר, ההורים או הדת שלך שירצו לעשות זאת. יש חשיבות עליונה לכך שהרצון הראשוני לבירור יהיה שייך לך בלבד. כל יתר האנשים שציינו, יוכלו לעזור לך מאוד בדרך.

לאחר שהחלטת ללמוד את עצמך לעומק, קרא מידע בנושא ולמד אותו. ניתן לעשות זאת על ידי עיון באתר מרכז הסיוע עצת נפש ובמקומות אחרים ברחבי הרשת, שמטרתם להתמודד עם משיכה לבני אותו המין. אנו ממליצים לקרוא את התגובות ולבדוק אם הן עומדות בניגוד לתפיסה שלך או השקפת העולם שלך. אם תקרא ותלמד יותר, הסיכויים שתגיע להכרעה פנימית החלטית ואמינה, גבוהים יותר.

אין ממה לפחד – גם לא מכך שחקירת הנושא תשנה את הרצון הפנימי שלך. הרי אם אלו הם הרצון והשאיפה שלך, ככל שתבדוק אותם יותר לעומק, הם יתחזקו.

ניתן להשתתף בסדנא במקביל

אם אתה מרגיש שאתה צריך מידע נוסף על הדרך לבירור העצמי והאפשרויות שנמצאות לפניך, ניתן להצטרף לסדנה של מרכז עצת נפש הנקראת “המסע אל עצמך”. מדובר בסדנה חווייתית המסייעת להכיר את הבסיס של המשיכה ההומוסקסואלית שלך ולקשר אותך אל עצמך ואל הדחפים הפנימיים שלך. נציין כאן שהפעילויות של עצת נפש לא באות במקום הנישה הטיפולית מכל סוג שהוא ולא מהוות תחליף להליך טיפולי פרטני הניתן על ידי בעלי המקצוע.

במהלך שלב הבירור וגם אחריו, ניתן להסתייע באנשינו במרכז עצת נפש, הזמינים בקו הסיוע. אתה מוזמן לשתף אותם במחשבות שלך ובלבטים.

צפו בסיפורו של אחד המתמודדים עם נטייה הומוסקסואלית:

מרכז הסיוע עצת נפש מציע סיוע בבעיות הקשורות בזהות המינית, בנטיות הפוכות, בהתמכרות ובאובססיות.

אודות ארגון עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש מספק ייעוץ, טיפול והדרכה, הן בתחום הזהות המינית והן בתחום ההתמכרות.
פורסם בקטגוריה עצות בנוגע לנטיות הפוכות, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *