“חשבתי שכאשר אתחתן הכל יסתדר, טעיתי”

“אני זוכר את עצמי נמשך לגברים כבר מגיל 12”, סיפר המרואיין שנעזר ב’עצת נפש’ בכדי לצאת לחיים חדשים. המרואיין הוא בן 33 שמילדות מתמודד עם מחשבות ונטיות מיניות הפוכות, עד שאזר אומץ ונעזר בארגון ‘עצת נפש’.

lonely-1822414_640

“טעיתי במחשבותיי ולא ממש ניסיתי להבין מה זה אומר לגביי. לא התעסקתי בלהגדיר את עצמי אך אני כן זוכר שהנטייה באה לידי ביטויי בנפילות בשמירת הברית ובמחשבות על גברים. סיימתי שמינית והתחזקתי בלימוד תורה בישיבת הסדר. העניין קצת דעך עד שהתגייסתי לצבא, שם נוצר קשר ביני לבין חייל אחר, קשר שעם הזמן הפך ליום מסתם חברי.

לאחר השחרור כל הסובבים איתי התחילו לצאת ואפילו להתחתן. לא הרגשתי בשום משיכה מינית כלפי נשים אך יצאתי כי זו היתה הנורמה. ציפיתי שהדברים יסתדרו אחרי החתונה אך המצב רק הלך והחמיר ומצאתי את עצמי במצב קשה מבחינה נפשית. היו לנו לא מעט משברים במהלך הנישואים, לא היתה אהבה וקשר פנימי חזק מספיק בכדי להתגבר על הקשיים.

יום אחד, נחשפתי לארגון ‘עצת נפש’ דרך עלון. לא שיתפתי אף אחד בנושא אך החלטתי שבגיל 21 הגיע הזמן לאזור אומר ולפנות לייעוץ. לפתע, הרגשתי שאני יכול לצאת מהסיפור הזה. זה משהו בר שינוי. עד אז לא חשבתי שיש סיכוי לצאת מזה, שקיימת אפשרות לחיים אחרים.

atzat1

לאחר זמן מה הבנתי כי הגברים שנמשכתי אליהם בעצם מילאו את החסר, כלומר נמשכתי לבעלי תכונות שהיו חסרות לי. חיפשתי דמות לחיקוי והערצה. ככל שהתקדמתי בתהליך התחלתי להימשך לאשתי, סוג של נס. היום, אני כבר במקום אחר, ההכוונה שעברתי ב’עצת נפש’ והטיפול שאליו הופניתי דרכם, הפך אותי לאדם אחר ובנה אותי מחדש.

אודות ארגון עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש מספק ייעוץ, טיפול והדרכה, הן בתחום הזהות המינית והן בתחום ההתמכרות.
פורסם בקטגוריה עצות בנוגע לנטיות הפוכות, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *