להתמודד עם נטייה הומוסקסואלית – צעד מספר 1

רבים מהאנשים נוטים להניח שיציאה מהארון היא סוג של מענה לכל הצרות של אדם שמתמודד עם נטייה הומוסקסואלית. בדרך זו, ההנחה הראשונית היא שהאדם צומח בתוך הארון, ואמור לצאת החוצה בשלב מסוים. בדרך הזו, נשללות חלופות שונות, משום שלפי הטענות, החלופות האלה יגבירו את רגשות האשם וההערכה העצמית.

מאת מרכז הסיוע – עצת נפש

אף על פי כן, כשהיציאה מהארון נחשבת בדרך כלל כבסיס האולטימטיבי לקבלה, היא כופה על אנשים המתמודדים עם הומוסקסואליות עול כבד. המתמודדים שלא רוצים לקבל את הנטייה המינית שלהם כמובנת מאליה, שואפים לדעת עוד על הנטייה שלהם ורוצים לבדוק אפשרויות אחרות לניהול חייהם, אבל מנהג היציאה מהארון עוצר אותם. נוצר כאן פרדוקס – היציאה מהארון רק מגדילה את מפח הנפש שהיא מנסה למנוע.

עצת נפש - להתמודד עם הנטייה ההומוסקסואלית

עצת נפש – להתמודד עם הנטייה ההומוסקסואלית

הניסיון הרב שלנו במרכז הסיוע עצת נפש, מעיד שישנם רבים שבוחרים לעמוד מול הנטיות ההומוסקסואליות ולהתמודד איתן בצורה אחרת. אותם אנשים לא מזניחים את הבירור הדקדקני בזהות המינית שלהם ובודקים אם במקום מסוים בתוכם קיימת גם משיכה לבנות המין השני. אותם אנשים חשים שהנטייה המינית שלהם רק מעכבת את חייהם ואת הקידום האישי שלו הם שואפים. עבור אותם אנשים שעומדים מול הנטייה, ה”ארון” הוא מקום שנחשב לבחירה, חברות, אתגר, גדילה ואמונה, מקום שבו יש קבלה פנימית והעשרה של הזהות העצמית.

ניתן לבדוק אלטרנטיבה לנטייה המינית

בוודאי תופתעו לשמוע, אבל מהניסיון הרב שלנו בתחום, הבנו כי על אף שלרוב האנשים שמתמודדים עם הנטיות האלה יש רצון עז לבדוק את הנטייה המינית שלהם, רק חלק זניח מהם מוכן לבצע צעדים לטווח ארוך כדי לקדם את העניין.

אם אתה מעוניין לבדוק חלופות נוספות לנטיות המיניות שלך, מרכז הסיוע עצת נפש הוא המקום הנכון עבורך. הבחירה להכיר ברצון הפנימי שלך הוא צעד ראשון מתוך כמה צעדים במסע לבירור אישי. ככל שהתחושה שלך לחקור את הזהות המינית שלך תהיה מגובשת, כך יהיה קל יותר בעתיד.

צפו בעדות מרגשת של אחד האנשים שקיבלו סיוע ממרכז עצת נפש:

ארגון עצת נפש נוסד מתוך ראייה, כי ישנו צורך גדול בקרב הציבור הישראלי לדרך בהתמודדות עם מצוקות שעד היום נעלמו מהעין.

אודות הבלוג הרשמי של עצת נפש

ברוכים הבאים לבלוג הרשמי של מרכז הסיוע " עצת נפש " . באתר זה תוכלו לקבל עצות, דעות והכוונה.
פורסם בקטגוריה עצות בנוגע לנטיות הפוכות, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *