הצעד השני בהתמודדות עם הנטייה ההומוסקסואלית

החלק הראשון בהתמודדות עם הומוסקסואליות היה הרצון לחיות אחרת. לאחר שדיברנו עליה, השלב השני הוא שיחת הטלפון. הדרך שמוצעת לכם לברר את הנטייה, תיפתח בהתקשרות למרכז הסיוע עצת נפש, שם תינתן תמיכה ראשונית.

המידע מטעם עצת נפש

דרך שיחת הטלפון המבוצעת ללא התחייבות, ובה ניתן להישאר בעילום שם, ניתן לומר את אשר על לבכם ולשתף עם אנשינו את דרכי ההתמודדות שלכם עם הנטיות ההומוסקסואליות ההפוכות. תשוחחו עם הסייע מטעמנו, אשר בקיא בסוגיה הספציפית על כל מרכיביה. אותו סייע, נמצא במרכז הסיוע כדי להקשיב לכם ולהבין אתכם.

השלב השני בהתמודדות - שיחת טלפון (תמונה: Marin)

השלב השני בהתמודדות – שיחת טלפון (תמונה: Marin)

באמצעות שיחת הטלפון, ניתן לבדוק את ההרגשה שלכם ולדעת באופן ראשוני ומעט רחב יותר היכן אתם עומדים. יחד עם הסייע, תתאפשר, במידה שצריך, לבדוק את האופציות המוצעות לכם. אם תחפצו בכך, הסייע יוכל להפנות אתכם למספר מטפלים ואנשי מקצוע כמו פסיכותרפיסטים ופסיכולוגים המטפלים בנטיות הומוסקסואליות. מטפלים אלו מתמחים בשיטות טיפול מגוונות על פי תחושותיו של הסייע וההיכרות שלהם איתכם, על פי בקשתכם.

המטפל שאליו תופנו יכול להיות מטפל התחום ההתנהגות, ההכרה, הדינאמיות, הרפראטיביות, או שמדובר במטפל שמבצע שילוב בין כמה גישות טיפוליות שונות.

ניתן לשמור על קשר טלפוני

עם תום שיחת הטלפון, יציע לך הסייע אפשרות לשמור על קשר טלפוני איתו בפעם הבאה שהוא נמצא בתורנות. לכן, אם ברצונך לשוחח איתו פעם נוספת, זכור את שמו. התורנים במרכז, זמינים בקו הסיוע בתורנות קבועה, אחת לשבועיים.

חשוב להדגיש כי מרכז עצת נפש הוא לא הגוף שמטפל בציבור הפונה אליו. המרכז הוא לא גוף טיפולי ולא נחשב לאלטרנטיבה לטיפול אישי ומקצועי אחר. אנשינו במרכז הסיוע, יהיו אלו שיקשיבו לכם ויכוונו אתכם במהלך הדרך האישית שתעברו, ואם יהיה צורך בכך, יפנו אתכם לרשימה חיצונית ובה מטפלים שונים.

צפו: המתמודדים מספרים על ההתלבטויות בדרך לטיפול:

אנו במרכז הסיוע “עצת נפש” מושיטים יד לגברים צעירים ומבוגרים, וגם להורים, למורים ולאנשי חינוך, שמתמודדים עם סוגיות שונות, וביניהן הומוסקסואליות.

אודות ארגון עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש מספק ייעוץ, טיפול והדרכה, הן בתחום הזהות המינית והן בתחום ההתמכרות.
פורסם בקטגוריה עצות בנוגע לנטיות הפוכות, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *