האם הומו יכול להפוך לסטרייט ולשנות את נטייתו?

התשובה לשאלה שבכותרת היא בהחלט כן. כאנשים שעברו את התהליך אחרי ייעוץ והכוונה של “עצת נפש”, הניסיון האישי שלנו מביא אותנו להצהיר שאפשר לשנות את הנטייה המינית. פעמים רבות, הדרך שעוברים כדי להתמודד עם נטיות הפוכות, מעלה חששות וקושי, אבל המטרה מביאה שמחה ורוגע אינסופיים. הדרך הזו למעשה הצילה את חיינו.

נכתב על ידי צוות עצת נפש

atzat1אנחנו לא רוצים יותר לקיים יחסים עם גברים, הבדידות לא “אוכלת” אותנו, וגם לא הפחד, הרוגז והתשוקה המינית שפעם נפלנו לתוכם. אהבה רומנטית או התעניינות מינית בגבר? אנחנו כבר לא תרים אחרי כל אלו, כדי להרגיש טוב עם עצמנו. אנחנו לא חוששים מגברים שאינם הומוסקסואליים ולא דוחים את הגבריות. אנחנו לא מושלמים, אבל אנחנו בהחלט שלמים. ייתכן שאף לא הגענו לסוף המסע.

הנטייה המינית שעוברת שינוי

היכן שפעם הייתה תאווה למין, היום ישנה אהבת אחים ואחווה. היכן שהיה חשש גדול והתגוננות, יש קשר ואמון. היכן שהשנאה העצמית והתחושה שאף פעם לא היינו גברים הייתה, יש קבלה עצמית וזהות גברית איתנה. אם פעם היה כעס על אלוקים, ישנה הערכה, אמונה שלמה ואהבה עצומה כלפיו.

יהיו אנשים שאולי יצחקו וילעגו לסיפורנו האישי ויטענו שלא ניתן לשנות את הנטייה המינית. הם אולי ראו או שמעו על אחרים שניסו לעשות זאת ולא הצליחו, ולכן חושבים שגם אנחנו נועדנו לכישלון.

ההיסטוריה, לעומת זאת, התהוותה כתוצאה מכאלו שעשו מה שכולם אמרו שהוא לא אפשרי. למשל, ההליכה על הירח, גמילה מאלכוהול ועוד. יש צורך באדם אחד על מנת להראות שמה שבלתי אפשרי הוא למעשה אפשרי ולהדגים לאחרים איך.

צפו בעדויות של משתתפים בסדנת עצת נפש לנטיות הפוכות:

מרכז עצת נפש מעניק לפונים אליו מענה לצורך המשתנה שלהם. פעילי עצת נפש הם בעלי ידע והכשרה מגוונת, אנשי מקצוע וטיפול, יועצים חינוכיים ואנשים מתחום החינוך.

אודות ארגון עצת נפש

מרכז הסיוע של עצת נפש מספק ייעוץ, טיפול והדרכה, הן בתחום הזהות המינית והן בתחום ההתמכרות.
פורסם בקטגוריה עצות בנוגע לנטיות הפוכות, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *